سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جهانگرد

صفحه خانگی پارسی یار درباره

نقشه مترو هامبورگ

com.جهانگرد.www

مترو هامبورگ سیستم قطار شهری زیرزمینی در هامبورگ، آلمان است. این مترو که در سال 1912 تأسیس شده‌ است دارای 4 خط، 91 ایستگاه و 104?7 کیلومتر طول است.

اس‌بان (S-Bahn) و یوبان (U-Bahn) عناصر کلیدی سیستم حمل و نقل عمومی هامبورگ، شبکه حمل و نقل سریع و خدمات ریلی منطقه ای به شمار می‌روند که مرکز شهر را به بیشتر مناطق متصل می‌کند. 4 خط مترو U-Bahn ،6 خط ساحلی S-Bahn و 9 سرویس راه‌آهن منطقه‌ای در هامبورگ وجود دارد که این شهر را به سایر شهرهای منطقه متصل می‌کند.

چهار خط U-Bahn در هامبورگ وجود دارد. همه آنها از مرکز شهر رد می شوند و در Hauptbahnhof به هم می رسند (در دو ایستگاه جداگانه - U1 و U3 در U2 ، Hauptbahnhof-Süd و U4 در Hauptbahnhof-Nord - که در دو جهت مخالف شمال و جنوب ایستگاه مرکزی ( Hauptbahnhof) قرار دارند) .

U1 (آبی) به شکل یک حرف V بزرگ در جنوب در Altstadt و در شمال (که به دو قسمت تقسیم شده) به حومه های مسکونی ختم می شود. اگر علاقه ای به بازدید از قسمت غربی دریاچه Aussenalster داشته باشید این خط مناسب شماست

U2 (قرمز) از شرق به شمال غربی حرکت می کند. یکی از ویژگی های این خط این است که در Messehallen (نمایشگاه) توقف می کند که به شما اجازه می دهد خود را از Jungfernstieg به راحتی به آنجا برسانید.

U3 (زرد) برای گردشگران بسیار کاربردی است، زیرا یک حلقه در اطراف Altstadt و Aussenalster شکل می دهد که می تواند شما را به Rathaus، بندر قدیمی (در کنار HafenCity)، Landungsbrücken، سنت پائولی و حتی به Stadtpark و Sternschanze برساند. ورودی دیگر به Messe (نمایشگاه) می رسد. با این که این خط از اطراف دریاچه Aussenalster عبور می کند اما متاسفانه ایستگاهی نزدیک آن ندارد و شما برای رسیدن به آن باید سوار اتوبوس شوید.

U4 (فیروزه ای) در شرق به موازات U2 حرکت می کند، اما در ادامه ی مسیر به سمت جنوب ( HafenCity) گردش می کند.

 

نقشه مترو هامبورگ

برای مشاهده نقشه مترو هامبورگ و تصاویر بیشتر از این لینک استفاده نمایید .